91 proc. pszenicy potrzebnej do produkcji ciastek na terenie Europy pochodzi z upraw objętych programem Harmony. 75 proc. kakao pochodzi z upraw objętych programem Cocoa Life. 100 proc. używanego oleju palmowego ma certyfikat RSPO (Roundtable on Sustainable Palm Oil). Z kolei 95 proc. wszystkich opakowań nadaje się do recyklingu.
Mondelēz International, producent takich marek jak Milka, Oreo, belVita, Delicje, czy Prince Polo, opublikował coroczny raport „Snacking Made Right”. Podsumował w nim stan realizacji celów ESG. Firma skupia się na obszarach, w których może wywrzeć największy pozytywny wpływ na otoczenie. Są to:
- pozyskiwanie surowców w zrównoważony sposób,
- recykling opakowań,
- przeciwdziałanie zmianom klimatycznym,
- promowanie różnorodności i inicjatyw na rzecz konsumentów i społeczności lokalnych.
– Jesteśmy największą firmą przekąskową w Polsce. Mamy tu aż osiem zakładów produkcyjnych. Polski konsument, kupując czekoladę Milka, widzi na opakowaniu znak Cocoa Life, a na paczce Delicji czy ciastek San – znak Harmony. Cieszę się, że możemy oferować produkty nie tylko smaczne i wysokiej jakości. Także wyprodukowane w poczuciu odpowiedzialności za środowisko i społeczności lokalne – mówi Marcin Dobrock, dyrektor Zarządzający Mondelez na Polskę i kraje bałtyckie.