Santander dołącza do newonce.radio i audycji „Jak Ci się wydaje?”. Jej celem jest promocja podstaw edukacji finansowej i wspieranie młodych ludzi wchodzących w dorosłość finansową.
– Promowanie edukacji i rozwoju wśród młodych ludzi jest jednym z naszych priorytetów. Bardzo ważnym aspektem jest też budowanie świadomości finansowej wśród młodzieży. Zgadzamy się, że wysokiej jakości edukacja stanowi podstawę dla polepszenia życia ludzi i zrównoważonego rozwoju. Dlatego kluczowe jest szerzenie wiedzy, zachęcanie do zdobywania nowych umiejętności i realne zwiększanie dostępu do edukacji. Taką właśnie szansę dają programy stypendialne Santander Universidades, realizowane m.in. z Massachusetts Institute of Technology czy polskimi uniwersytetami. Chcemy dotrzeć do młodzieży wchodzącej w finansową dorosłość także w inny sposób, stąd pomysł audycji w newonce.radio „Jak Ci się wydaje? – powiedziała Monika Nowakowska, dyrektor Departamentu PR w Santander Bank Polska.
Cykl audycji w newonce.radio
Santander Bank Polska wraz z newonce.radio rozpoczynają cykl pięciu audycji pt. „Jak Ci Się Wydaje?”. Ich celem jest wsparcie młodych ludzi w rozpoczęciu swojego dorosłego, finansowego życia. W programie pojawia się tematy związane z przedsiębiorczością i poruszaniem się w świecie finansów. Każdy z epizodów będzie poruszał inne zagadnienie. M.in. sposoby na oszczędzanie, czym jest poduszka finansowa i jak ją tworzyć. Także jak budować swoją historię kredytową i być wiarygodnym dla banku, czy opłaca się otwierać własny biznes i wiele innych.
Audycja „Jak Ci się wydaje?” wspiera jednocześnie realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ, których osiągnięcia podjęła się Grupa Santander. Czwarty z nich dotyczy promocji idei uczenia się przez całe życie. Audycji można będzie posłuchać na żywo w każdy poniedziałek o godzinie 16:00 w newonce.radio i na stronie internetowej radia.
Wsparcie różnych grup wiekowych
Bank od 10 lat wspiera edukację i przedsiębiorczość różnych grup społecznych i wiekowych poprzez program Santander Universidades. Dotychczas Grupa Santander pomogła już 790 tys. studentom, osobom samozatrudnionym, start-upom oraz małym i średnim przedsiębiorcom. W tym czasie udzielono wsparcia finansowego o wartości ponad 2,1 mld euro i zawarto umowy z ponad 1000 uniwersytetów w 15 krajach.